non-informative

Eksperiment: Utjecaj anchor teksta na title tag

Posted on Posted in Istraživanje, Napredne SEO teme

Može li anchor tekst utjecati na zamjenjivanje neinformativnog title tag-a

2012 godine proučili smo Google dokument o prepisivanju title taga sa ciljem kreiranja liste čimbenika koji na to utječu.

U eksperimentu koji je slijedio, fokus je stavljen na samo jedan signal, a to je bio anchor tekst.

O eksperimentu

Što smo učinili:
Koristeći anchor tekst „Banana“, linkali smo na ovu stranicu http://dejanseo.com.au/untitled.html

Detalji:
Title tag ciljane stranice nazvan je „Untitled Document“. A u google webmasters tools se može vidjeti kako je ova stranica obilježena kao „neinformativna“ (non-informative).

 Neinformativna stranica

Rezultati:
Pratili smo tri upita u razultatima pretraga:

  1. http://goo.gl/8uPrz0
  2. http://goo.gl/UzBOQh
  3. http://goo.gl/yW2iGi

Rezultati eksperimenta

14-ti dan eksperimenta, jedan od učesnika u eksperimentu prijavio je novi title koristeći site: funkciju, koji je sadržavao vrijednost dolaznog linka sa anchor tekstom „banana“.

 banana title tag

U vrijeme pisanja ovog članka nisam mogao potvrditi isti rezultat,ali sam primjetio promjenu za info: funkciju.

 banana title tag 1

Suradnici na eksperimentu

Eksperiment ne bi bio moguć bez sljedećih suradnika:

Jeste li znali?

Još uvijek smo pod manualnom kaznom, zbog našeg posljednjeg eksperimenta o dolaznim linkovima koji propuštaju PageRank:

 manualna kazna zbog eksperimenta

Vjerojatno ćemo dobiti još jednu kaznu, te sam u cilju zaštite suradnika, po završetku eksperimenta zamolio uklanjanje njihovih linkova.

Matt Cutts na temu prepisivanja Title taga

Leave a Reply