premješteno

Kako dobiti 25 000 Google pluseva i PR7 u tjedan dana

Posted on Posted in Istraživanje

UPOZORENJE: Naslov se može krivo shvatiti

Sada, kada imam Vašu pozornost, htio bih istaknuti koliko je Google s godinama postao pametniji. Čini se kako je sposoban razumijeti kada je web stranica premještena i prebaciti sve signale kako treba, bez kanonikalizacije ili 301 redirekta.

Pozadina priče

Prije dosta vremena kupili smo domenu za kampanju koja nikad nije ugledala svjetlost dana. Domena je nekoliko godina stajala ne iskorištena, nakon čega smo odlučili ukloniti sav sadržaj i ostaviti samo jednu stranicu sa sadržajem “Site moved to dejanseo.com.au” ispod kojega smo stavili logo sa linkom na našu web stranicu. Pretpostavljam kako je ovo čest slučaj kod webmastera koji nisu upoznati sa 301 redirektom.

Rezultati

Ubrzo nakon toga Google je vidio promjenu te kopirao našu PageRank vrijednost na tu domenu. Ovo je sasvim normalno i tipično kod redirektanja domena.

SEO trivijalnost: Ovo je bila popularna metoda otimanja PageRank-a (npr. redirektanjem na Google.com nakon nekog vremena dobivate PageRank 10 te nakon sklanjanja redirekta prodajete linkove naivnim webmasterima…). Napomena: Ne radite to!

Ono što je zanimljivo u našem slučaju je to kako redirekt nije postojao, a Google je pokupio dovoljno signala za kopiranje PageRank-a. Cool!

premješteno

Related, info i cache naredbe također pokazuju informacije za Dejan SEO:

– related:seoco.com.au
– info:seoco.com.au
– cache:seoco.com.au

Najzanimljivija stvar, za mene, je činjenica kako su se Google plusevi naše stranice reflektirali na parkiranu domenu. Ovo samo pokazuje koliko je duboko Google plus integriran u Google organsku pretragu.

A onda sam pomislio, “o ne… Google Webmasters Tools će pokazati verificiranim korisnicima linkove za ciljanu web stranicu, da li uopće trebam pisati o tome?” Ali dobra je vijesti kako Google Webmasters Tools ne pokazuje te linkove. Google Webmasters Tools pokazuje samo linkove za parkiranu domenu, bez informacija o domeni od koje je posudila PageRank i Google pluseve.

gwt

Follow-Up eksperiment

Pomislilli smo kako bi bilo cool testirati ovo ponovno i dobiti iste rezultate te smo iz tog razloga podesili poddomenu na novo registriranoj domeni i postavili iste uvjete koristeći malo drugačiji tekst. Nije upalilo.

U ovom trenutku nismo sigurni zašto, ali kada bih ja imao tražilicu gledao bih na čimbenike kao što su registracija domene, starost parkirane domene, prethodni sadržaj, spominjanje brenda, prethodni linkovi i detalji servera. Pretpostavljam kako se određeni broj uvjeta mora poklopiti prije nego Google odluči dodijeliti parkiranoj domeni određene vrijednosti.

Leave a Reply