tweet-piggyback

Kako povećati promet sa Tweetera

Posted on Posted in Društvene mreže, SEO Savjet

Ugradnja tweetova unutar sadržaja kontekstualno ojačava naše članke te povezuje čitatelje sa ljudima i brendovima. Ali, pored toga postoji i skriveni bonus u načinu na koji Twitter radi sa povezanim sadržajem.

Ugrađivanjem tweeta u sadržaj na svojim stranicama, automatski aplicirate za “Related headlines” Twitter sekciju, a možete se kvalificirati ukoliko zadovoljavate Twitterove kriterije relevantnosti i kvalitete.

Na primjer, u post napisan 18.05. je kasnije ugrađen Matt Cutts-ov tweet, a što je rezultiralo pojavljivanjem naše stranice u sekciji “related content“.

ugrađeni tweet

Ovo je rezultiralo povećanim prometom sa Twittera (ne  t.co):

tweeter promet

Na slici gore možete vidjeti sekciju povezanih naslova, koja pokazuje top tri URL-a, koji obično i dobivaju najviše klikova. Korisnici također mogu kliknuti “show more” za pregled dodatnih naslova. Ali naravno, ti naslovi neće biti jednako izloženi kao i top tri naslova.

Broj tweetova čini se nije glavni čimbenik Twitterovog sortiranja (samo 2 od top 3 URL-a su u top 3 povezanoj sekciji), možda je vrijeme ugradnje tweeta jedan od bitnih čimbenika.

Leave a Reply