Kako se pozicionirati visoko bez unikatnog sadržaja

Posted on Posted in Napredne SEO teme

unikatan sadržaj

Za vrijeme naše prezentacije u Poljskoj Dejan i ja smo odgovorili na dosta pitanja. Najteže a ujedno za mene i najzanimljivije pitanje bilo je: kako se pozicionirati visoko bez unikatnog sadržaja?

Očit odgovor bio bi kreiranje vrijednog unikatnog sadržaja kojeg će posjetitelji voljeti i dijeliti. Što ako to nije moguće?

Pitanje je došlo od strane osobe koja vodi internetsku stranicu za uspordbu cijena. Ovo je u biti čest slučaj, zato što svaka stranica koja se bavi usporedbom ima problem sa unikatnim sadržajem.

Ne samo da imaju isti sadržaj kao i konkurenti, već je sadržaj isti kao i kod originalnih vlasnika sadržaja na njihovim stranicama koje prodaju te proizvode. Također obratite pozornost na to, da kad kažemo sadržaj ne mislimo samo na tekst, budući je ovo prva asocijacija koja se javlja ljudima kada čuju za sadržaj u smislu SEO-a. Stranice za usporedbu cijena također imaju iste fotografije. A budući da fizički ne posjeduju proizvod, ne mogu ni biti unikatni u tome kako predstavljaju proizvod, uzimajući bolje fotografije sa prikazom iz drugog kuta na primjer.

Ostali slučajevi gdje se pojavljuje problem unikatnosti sadržaja imaju putničke agencije na primjer.

Pa kako se onda dobro pozicionirati bez unikatnog sadržaja?

Pružite posjetiteljima dobro korisničko iskustvo, bolje nego konkurenti. Ukoliko posjetitelji konstantno posjećuju Vaše stranice kroz pretrage umjesto Vaših konkurenata zato što im se sviđa korisničko iskustvo koje pružate, nakon nekog vremena Vaše pozicioniranje će se poboljšati.

Skoncentrirajte se na pružanje posjetiteljima baš onoga što žele. Poradite na bounce rate, isprobajte različite načine sortiranja ili izmislite novi algoritam za usporedbu kojeg Vaši konkurenti nemaju.

Budite unikatni u prezentaciji sadržaja kad već niste u samom sadržaju.

An example of a search query that shows you the problems aggregators have with content uniqueness.

Koristite podatke koje imate za poboljšanje unikatnosti

Dejan je dobio dobru ideju i predložio korištenje podataka koje već imate za povećanje unikatnosti. Na primjer, ukoliko ste agregator sadržaja vjerojatno imate povijesne podatek o promjeni cijena proizvoda koje prikazujete. Možete kreirati cool grafikone gdje ćete prikazati trend promjene cijena, a možda i prodvidjeti porast ili pad cijena u određenim mjesecima.

Imate li Vi ideja kako poboljšati unikatnost?

Jedan komentar - “Kako se pozicionirati visoko bez unikatnog sadržaja

  1. Za povećanje unikatnosti možemo zatražiti interakciju korisnika, npr. najjednostavnije je zatražiti komentar, ili ocjenjivanje proizvoda pa napraviti sortiranje prema ocjeni, ili dozvoliti korisniku da ubaci proizvod u “listu želja” i zatim iskoristiti te podatke za prikaz najpopularnijih proizvoda, ili napraviti algoritam da se preporučuju slični proizvodi na osnovu prethodno uspoređivanih proizvoda, ponuditi korisniku dva proizvoda pa da ocijeni koji mu je draži (hot-or-not fora) pa te podatke također prikazati…

Leave a Reply