Link building

Link building (Izrada poveznica) je SEO disciplina usmjerena ka kreiranju dolaznih linkova u cilju dostizanja visokog pozicioniranja na tražilicama. Današnje tražilice su kompleksne te se oslanjaju na stotine signala ali linkovi i dalje igraju glavnu ulogu u jednadžbi kvalitete.

Najbolje prakse link buildinga

Tražilice očekuju kreiranje kvalitetnog sadržaja, nastanak organskih linkova i dijeljenja na društvenim mrežama. Praćenje naputaka sigurne optimizacije internetskih stranica se preporuča kako bi se izbjegli problemi dugoročnih performansi Vaših stranica.

Kako mi radimo link building?

Edukacija

Prvi korak je naučiti što je više moguće o Vašem poslu i istraživanje svih mogućih prilika koje su Vam na raspolaganju.

Stategija

Kada dobijemo bolji uvid u Vaše poslovanje i industriju započinje faza link buildinga koja podrazumijeva:

  • pronalaženje odličnih prilika za Vaš link
  • kontaktiranje
  • pregovaranje
  • osmišljavanje sadržaja
  • izradu sadržaja
  • editiranje istog
  • postavljanje linka

Kao što vidite u samu izradu svakog pojedinačnog linka je utrošeno nekoliko sati. Te uključuje suradnju nekoliko članova tima.

Česte link building zablude

Rizik u odnosu nagrada

Većina naših konkurenata ne prate upute za sigurnu optimizaciju internetskih stranica te kontinuirano gledaju u širem shvaćanju definiciju “whitehat” optimizacije. Tražilice su postale jako dobre u otkrivanju očitog spama i dobro poznatih link building taktika. Posljedice po stranice koje se koriste “blackhat” metodama su izrazito ozbiljne, te je potrebno nekoliko mjeseci za popravak nastale štete koje su nastale izgradnjom loših linkova kakve rade naši konkurenti. Poduzimanje visoko rizičnih akcija sa Vašim poslom nije dobra dugoročna strategija, stoga predlažem da prije odabira SEO tvrtke koja će raditi link building za Vas provjerite kakve će Vam linkove izgrađivati. Ukoliko ste zainteresirani za suradnju sa nama slobodno nas kontaktirajte a naše prodajno osoblje će Vam rado odgovoriti na sva Vaša pitanja.

Kvaliteta u odnosu na količinu

Više linkova ne znači bolje pozicioniranje. Samo nekoliko prirodnih organskih linkova može nadmašiti stotine neorganskih linkova i pri tom očuvati Vaš profil čistim i sigurnim za budućnost. Imajte ovo na umu za vrijeme trajanja Vaše link building kampanje. Naginjanje ka većem broju linkova može rezultirati u slabijoj kvaliteti istih.

Konačnica

Mi vjerujemo u pametno i promišljeno postupanje kako bi Vi dobili najveći mogući povrat Vaše investicije koristeći sljedeće metode:

  • Kontinuirani tijek link buildinga
    • Metodologija izgradnje sadržaja
    • Definirani stilovi linkova
  • Uvijek koristimo svoje djelatnike za kreiranje sadržaja
  • Iskustvo kreiranja kreativnog sadržaja