Plaćanje po kliku (PPC – pay per click oglašavanje)

Što je PPC?

Plaćanje po kliku (Pay Per Click, PPC) je oglašavanje koje plaćate jedino kada netko klikne na Vaš oglas. Najpopularniji pružatelji usluge plaćanja po kliku su Google, Yahoo, Bing i Facebook.

Kako to funkcionira?

Kao što mu ime kaže, plaćate svaki klik koji dobijete, a cijene su “šarene” i mogu biti dosta jeftine do poprilično skupih od recimo 20ak kuna. Za početak postavljanja Google AdWords računa, trebali biste izabrati ključne riječi, sadržaj oglasa i još nekoliko opcija kao što je visina bidova na primjer. Kada je sve postavljeno, i netko pokrene pretragu po Vašim ključnim riječima, Vi ulazite u sustav nadmetanja sa drugim tvrtkama (vašim konkurentima), što znači da će pozicija Vašeg oglasa ovisiti o cijeni koju ste odlučili platiti za klik. Ako osoba koja traži odluči kliknuti na vaš oglas, Vama će se obračunati naknada, a u najboljem slučaju, osoba će pretvoriti pretragu u kupovinu ili u klijenta.

Zvuči jednostavno!

Istina, zvuči jednostavno iako postoje brojni čimbenici, koji mogu dovesti do neuspjeha PPC kampanje. Loš sadržaj oglasa, ključne riječi, ciljana lokacija, odredišna stranica, krivo vrijeme u danu, nedostatak negativnih ključnih riječi i još mnogo čimbenika mogu značiti veliki gubitak vremena i novca.

Znači, nije toliko jednostavno…?

Marketing često nije jednostavan, a tako ni PPC. Način na koji se predstavljamo tržištu u 21. stoljeću, plus tehnologija koja nam omogućava plasiranje konzumentima na tržištu, stalno se mijenjaju. Što znači da je zadržavanje konkurentnosti pri vrhu stalni posao i upravo je to ono gdje mi ulazimo u priču.

Znači, možete mi pomoći?

Da! Online marketing, naš je stalni posao i mi ga volimo! Ne samo da Vam možemo pomoći sa vašim PPC menadžmentom, nego Vam možemo pomoći u svim aspektima online marketinga. Naši PPC stratezi u Dejan SEM upoznati su sa svim tipovima online poslovanja. Dakle ako ste velika korporacija ili vodite mali obiteljski posao, mi Vam svakako možemo pomoći u VAŠEM poslovanju.

Mislim da mi možete pomoći. Kako započeti?

Ako želite besplatni savjet, bez obaveza možete nas nazvati na 095 44 23 444 ili posjetiti našu Kontakt stranicu te poslati svoj upit pisanim putem. Naš odgovor možete očekivati unutar 24 sata.

PPC Menadžment

DEJAN SEM nudi rješenja reklamiranja na više platformi, tvrtkama koje su fokusirane na poboljšanju svog online dometa. Ovo se postiže izgradnjom i neprestanom optimizacijom računa, vođenih iskusnim marketinškim stručnjacima.

PPC Platforme

DEJAN SEM nudi upravljanje i optimizaciju za Google AdWords (uključujući online partnere-display network), Yahoo, Bing, YouTube i Facebook. Nudeći više platformi za PPC (pay-per-click ili plaćanje po kliku), DEJAN SEM može postići maksimalni broj ciljane publike, dajući Vašoj tvrtki mogućnost oglašavanja sa najboljim mogućim ROI (return-of-investment ili povrat uloženog).

Alati i Software

DEJAN SEM je razvio mnogo alata koji pomažu u istraživanju, razvijanju i optimizaciji PPC kampanja. Koliko god korisni ovi alati bili, znamo da nijedan dio Software-a ne može zamijeniti ljudski čimbenik, pa su uspjesi i neuspjesi povezani sa AdWords kampanjama često razlog ljudske interakcije. Na primjer: Software Vam može reći da oglašavanje nema dobru izvedbu, ali ne može Vam reći zašto posjetitelji ne reagiraju dobro na AdCopy i preporučiti Vam kako to popraviti.

DejanSEO napredno PPC rješenje

Konzultacija:

Svaki PPC strateg iz DEJAN SEM-a izgradio je i optimizirao stotine kampanja (uključujući: Fairfax Media Accounts, ChemDry Carpet Cleaning, University of Queensland, Rave Magazine i Australian College of Information and Technology). S godinama iskustva, naši stratezi imali su mogućnost raditi sa najrazličitijim tvrtkama, od SME tvrtki (small-and-medium-enterprises ili male i srednje tvrtke) do multinacionalnih korporacija. Naši stratezi surađivat će s Vama, kako bi što bolje upoznali Vaše proizvode, usluge i ciljeve Vaše tvrtke: robne marke, prodaju, potencijalne klijente, upite ili prijave.

Istraživanje i strategija

Jednom kada su naši stratezi odredili glavni pokazatelj učinkovitosti (KPI, key-performance-indicator) za Vašu kampanju, razvit ćemo strategiju za postizanje cilja, unutar vašeg proračuna. Što naši PPC stratezi rade:

  • Analiza konkurencije – Analiziramo što dobro funkcionira kod konkurenata. Ovo nam daje polazišnu točku za vaš projekt. Naš cilj nije uvijek ponovno “otkrivati kotač”, nego samo napraviti njegovu optimizaciju.
  • Istraživanje ključnih riječi – Koristeći naše i druge alate, možemo napraviti listu ključnih riječi, koja ima najveće šanse za trenutni uspjeh.
  • Razvoj negativnih ključnih riječi – Ovo može biti vrlo važno, jer projekti često moraju započeti sa općim frazama. Ključne riječi poput posao, povijest, wiki, DIY često se koriste kao negativne, kako bi označile kome želite usmjeriti oglašavanje.
  • Istraživanje plasmana – Umjesto da se samo uključimo na mrežu partnera (display network) ili “bombardiramo” Facebook sa reklamama, smatramo da je vjerovatnije kako će demografsko određivanje korisnika napraviti željenu  konverziju. Plasman se može postići odabirom određenih stranica, koje su srodne s vašim proizvodom ili uslugom. Demografijom se može upravljati odabirom spola, dobi, mjesta, itd.

Izgradnja/Obnova kampanja

Ovisno o stanju kampanje, naši će PPC stratezi odrediti da li je potrebno obnavljati Vašu trenutnu kampanju. Kako se  CTR (click-through-rate) temelji na Quality Score parametru (Quality score izravno utječe na cijenu klika) i zato određuje CPC (cost-per-click) i CPA (cost-per-acquisition), nekad je bolje započeti od temelja, pogotovo ako je kampanja do tad bila loše vođena.

Za vrijeme izrade kampanje, naši će PPC stratezi raditi na:

  • Ključnim riječima – napravimo izvješće sa tražilice, kako bismo odredili kako ljudi pronalaze i zašto klikaju na Vaše oglase, te analiziramo ključne riječi koje imaju slabu učinkovitost. Ovime oplemenjujemo početnu listu ključnih riječi.
  • AdGroups – Napravimo/oplemenimo Vaše AdGroups, kako bismo osigurali da se Vaš oglas prikaže tematski vezanim pretragama.
  • AdCopy – Naši PPC stratezi imaju velikog iskustva u pisanju mrežnih oglasa.
  • Određivanje ciljeva – Naši će PPC stratezi prije svega donijeti odluke o rasporedu oglašavanja, zemljopisnim regijama, plasmanima i demografskoj slici.
  • Konverzija, Praćenje– Organiziramo praćenje kampanje, kako bismo se uvjerili da će se buduće odluke temeljiti na snižavanju CPA-a a povećavanju ROI-a.
  • Upozorenja (Alerts) – Postavljamo prilagođena upozorenja kako bismo uočili svaki problem u trenutku kad se pojavi.

Nadgledanje i optimizacija

Nakon što je kampanja izgrađena, započinje sa radom. To je trenutak kada počinjemo prikupljati informacije o snazi ili slabosti kampanje. Ovi podaci korisni su kako bi se djelovanje kampanje optimiziralo. Naši PPC stratezi optimizirat će:

  • Ključne riječi – Konstatno pravimo izvješća o upitima pretraživanja. Ovo nam omogućuje stalnu izgradnju i obnovu ključnih riječi sa kojima radimo.
  • AdCopy – Kreiramo nekoliko verzija Vašeg oglasa. Višestrukim oglašavanjem konstantno možemo poboljšavati CTR (click-through-rate) našeg oglašavanja.
  • Određivanje ciljeva – Podaci koje prikupimo iz kampanje i praćenja, omogućuju nam donošenje određenih odluka o tome kada, gdje i kome je oglašavanje namijenjeno.

Testiranje i eksperimentiranje

Kao dio kontinuirane optimizacije testirat ćemo i eksperimentirati sa segmentima kampanje, kako bismo dobili najbolje moguće postavke i komponente.

Naši PPCstratezi izvršit će testiranje i eksperimentiranje putem:

Probne podjele AdCopy na više primjeraka– Isprobat ćemo različite verzije oglasa i USP (unique-selling-points, ono što vašu ponudu čini jedinstvenom), kako bismo nastavili poboljšavanje izvedbe kampanje.

Probno usmjeravanje – Uzimat ćemo male segmente kampanje i testirati druge moguće demografske skupine, rasporede i plasmane. Ovo će nam omogućiti napredak u izvedbi kampanje bez donošenja riskantnih odluka.

Eksperimentiranje sa ponudama – Na jednom dijelu kampanje eksperimentalno ćemo testirati promjene na CPA i ROI, temeljem pilagodbi ponude.

Eksperimentalno pozicioniranje – Isprobavanjem i nadgledanjem novih mogućnosti za pozicioniranje konstantno povećavamo potencijal Vaše oglašavačke kampanje. Ovime poduzimamo samo male i proračunate rizike.

Izvještavanje i komunikacija

Svojim klijentima donosimo detaljne i transparentne izvještaje. Također, koristimo upravljačke alate koji omogućavaju klijentima uvid u sav posao koji se obavlja na njihovoj kampanji. Izvještaje analiziramo sa Vama, kako bismo vam prikazali strategiju za kontinuiranu optimizaciju Vašeg oglašavanja.