Postoji li siguran link?

Posted on Posted in SEO Savjet

siguran link

Proteklih mjeseci mnogo je blogova zatvorilo svoja vrata guest postovima, a klijenti sve više pitaju o sigurnosti njihovih linkova. Imajući to u vidu i tvrdnje određenih SEO tvrtki o sigurnim linkovima koje grade, pitanje koje mi se javlja jeste; postoje li sigurni linkovi?

Razmišljao sam o tome neko vrijeme, cijelih 6,5 sekundi i došao do odgovora, NE. Tako nešto ne postoji, a onaj tko Vam kaže kako će Vam izgraditi 100% sigurne linkove je mutan po mojim standardima.

Shvaćam promoviranje sigurne kampanje koja će Vas držati sigurnim od bilo koje kazne ili ažuriranja algoritma, ali tvrditi kako će Vam izgraditi 100% sigurne linkove, jednostavno nema smisla. A objasniti ću i zašto.

Stvari se mijenjaju

Većina Vas vjerojatno shvaća na što mislim, ali slijedi i objašnjenje. Ono što je nekad smatrano standardnim linkom ili standardnim link building praksama, danas se smatra spamanjem. Davne 2006, sve što smo trebali napraviti bilo je napisati članak sa malo smisla, postati ga bilo gdje gdje je bilo PR-a i linkati preko naše fraze. Nakon toga dobro pozicioniranje nije bilo upitno. Pokušajte ovo danas i posmatrajte što se događa!

Web stranice koje su do prije 6 mjeseci bile dobre sada treba izbjegavati zato što su pogođene Penguin ili Panda ažuriranjem, ili čak manualnom kaznom. Ono što se navodi kao zaključak jeste da nitko ne može predvidjeti što će točno Google promijeniti u budućnosti.

Imamo web stranicu A, čistu sa jakim autoritetom i svi želimo link sa nje. Cool je, informativna i sigurna, iz toga zaključujemo kako je sigurno imati link tamo. Ali jednu stvar ne smijemo nikad pretpostaviti, a to je kako će link biti siguran. Za samo tri mjeseca ta web stranica može dobiti kaznu a link će postati trula jabuka. Ne postoji lak način predviđanja koje će web stranice biti kažnjene u budućnosti. Iako smo mislili kako kreiramo sigurne linkove, u samo mjesec dana stvari se mogu okrenuti na gore.

Jednu stvar želim razjasniti a to je kako postoje sigurni načini promocije i link buildinga kao dijela promocije. Jednim dijelom mmoguće je garantirati sigurnost kampanje, ali ne i svakog pojedinačnog linka.

Što je sigurno?

Općenito govoreći, ono o čemu ovdje pišem može zastariti za nekoliko mjeseci ukoliko se stvari nastave mijenjati ovim ritmom, ali ću svejedno nastaviti. Pisat ću ono što ja smatram za sigurnim link buildingom i sigurnim online kampanjama.

Povećanje sigurnosti linkova

Dva su načina:
Kreiranje odličnog sadržaja kojeg će ljudi linkati. Ovo je lako razumijeti ali nije lako za uraditi, ali neću ići u daljnje detalje.

Drugi način je jako težak, ali ne i nemoguć, navesti ću nekoliko naputaka koji gotovo uvijek čine dobar link:

Dobar razlog za link (npr. bitna vijest), web stranica sa visokim autoritetom, Prirodan anchor tekst (ULR, brend, slikovni link, ili lista koja objašnjava što korisnik dobiva time što će kliknuti na taj link). Ovo gotovo uvijek čini siguran link, ali zapamtite da Vam nitko ne može garantirati da ta stranica neće biti kažnjena u budućnosti ili da link neće izgubiti vrijednost, tako da iako se čini kako je link siguran, ne postoje garancije za budućnost.

Kombinirajte sa X stvari za bolje rezultate

X je u ovom slučaju nešto od navedenog: brending, autorstvo, kreativni sadržaj, društvene mreže… Ukoliko se niste pomjerili dalje od link buildinga kao primarnog izvora posjeta i pozicioniranja, trebali bi to učiniti čim prije.

Google očito mijenja smjer. Google želi; autorstvo, markup, pojavljivanje na društvenim mrežama, ocjene pravih korisnika Vaših usluga…

Zaključak je, stanite sa linkovima, linkovima i još više linkova, sigurnim linkovima i linkovima sa visokim PR! Okrenite se ka većim stvarima, a ukoliko ne krenete skupa sa drugima zaostati ćete iza, baš kao i oni koji još uvijek optimiziraju meta keywords. SEO agencije ne bi smjele obećavati ono što ne mogu ispuniti, već učiti klijente o svim rizicima kao i nagradama koje ih očekuju. Radite skupa sa klijentom, jer bez dobre suradnje i učešća klijenta ne postoji dobar SEO!

Leave a Reply