Što je to “Advanced SEO” ili napredni SEO?

Posted on Posted in Napredne SEO teme

Ukoliko trenutno istražujete SEO tvrtke u potrazi za SEO uslugama sigurno ste se susreli sa terminom “Advanced SEO” ili “Napredni SEO”. Naravno, zanima Vas koja je bitna razlika između naprednog SEO-a i onog običnog sa kojim se nitko ne hvali.

Napredni SEO - Einstein

Mišljenja o naprednom SEO-u možemo podijeliti na:

  1. ono što SEO stručnjaci vide kao definiciju za napredni SEO,

  2. ono što drugi ljudi vide kao definiciju za napredni SEO.

Postoje dodirne točke za pojedina mišljenja i kod jednih i kod drugih, a detaljnije pročitajte u nastavku.

Pođimo prvo od SEO stručnjaka, njima napredni SEO znači:

  • Inteligentna link building rješenja, vremena sidebar linkova su daleko iza nas, danas morate biti inteligentni i razvijati link building strategije koje će biti dugoročne. Link bait i viralni marketing su svakodnevica za one koji se ozbiljno bave SEO-om, dok će Vam oni drugi prodati forum komentar.

  • Implementacija društvenih mreža zajedno sa link buildingom, društvene mreže su postale dio naših života bez kojeg, čini se, ne možemo. Iz tog razloga je bitno držati društvene mreže i link building rame uz rame.

  • On-site optimizacija tehničkih elemenata stranice, on-site optimizacija je više od title i meta tagova. O onome što ćete dodati kao meta description, na primjer, ovisi hoće li osoba koja pretražuje Internet posjetiti Vaše stranice ili joj taj kratak opis neće biti dovoljno zanimljiv. Postoje i druge stvari kao što su canonical URL-ovi, rel=”alternate” tagovi… Dobar SEO stručnjak će se pobrinuti da Vaše stranice rade kao švicarski sat, nečujno, precizno i za tražilice besprijekorno.

  • Neprekidno održavanje koraka sa tražilicama, budući da se algoritmi tražilica neprekidno ažuriraju (66 u 2012 godini za Google tražilicu), SEO tvrtke se moraju prilagoditi načinima na koji tražilice pozicioniraju stranice te ići u korak sa njima, inače postoji rizik od kažnjavanja, a time i brisanje iz Google-ovog indeksa.

  • Tehnička spretnost, poznavanje nekih od skriptnih jezika kao što su php, java script, mySQL, poznavanje rada DNS-ova i slično se također pripisuju naprednom SEO-u.

  • Sposobnost SEO optimizacije velikih internetskih stranica ili web shop-ova, u ovu kategoriju ulaze internetske stranice sa velikim brojem stranica, kategorija, proizvoda… SEO stručnjak slabog srca ne bi smio ni pokušati napraviti ovakvu SEO optimizaciju zato što će napraviti više štete nego koristi.

  • Napredna analiza podataka, analiza podataka putem Google analytics i Google webmasters tools alata. Vrsni SEO stručnjaci će iz podataka, koje dobiju iz Google-ovih alata naprimjer, odabrati ključne riječi koje imaju potencijala za zauzimanje 1. mjesta na tražilici ili pronaći razlog zašto se Vaše stranice ne pozicioniraju visoko, a trebale bi.

Što drugi misle da je napredna SEO optimizacija:

  • Velika tajna, postojanje velike tajne ili tajnog sastojka kojim se dovode klijenti na top pozicije u tražilicama. Velike SEO tajne ne postoje, svatko tko se drži pravila može biti uspješan SEO strateg. Naravno, znanje i određena doza kreativnosti su potrebni, ali velike tajne ne postoje.

  • Tehnička spretnost, ovdje imamo poklapanje mišljenja sa SEO stručnjacima.

  • Stalno održavanje koraka sa tražilicama i edukacija, slično kao i SEO stručnjaci, obični ljudi su mišljanja kako napredno znači i ulaganje u edukaciju, te poznavanje novosti u industriji.

  • Veliki tim, velike tvrtke i njihovi timovi svakako zaslužuju da ih se zove naprednima, ali ovo ne znači da pojedinci ne posjeduju veliko znanje. Kod pojedinaca problem je, na primjer, što nisu u mogućnosti dovoljno brzo odreagirati na projekt velikih razmjera.

Kao što vidite “Advance SEO” ili “Napredni SEO” nije nešto što samo guru-i znaju, velika magija ili tajna. SEO stručnjaci su ljudi od krvi i mesa, ali sa malo više znanja i analitičkih mogućnosti od običnih ljudi.

Leave a Reply